Baby dan Suami

Update baby kesayangan saya 22 May 2009.

Appointment dengan gynae dijadualkan 2.30 petang. Mujurlah tak lama kena tunggu. Dalam 3.30 petang dah sampai giliran saya. Sesi soal jawab dengan doktor pun tak lama sangat. Alhamdulillah sebab saya tak de alami masalah sangat kecuali rasa sakit kepala yang ringan dan rasa loya dan muntah (yang hanya berlaku pada waktu malam). Bab ni kesian pada hubby yang telefon berkali-kali tapi saya langsung tak dengar sebabnya telefon tak bawa masuk bilik (Towi ye abang).

Hehehe.. bercakap pasal ni nak cerita sikit lah. Riuh bilik scan tu dengan suara doktor dan nurse bila tengok baby aku yang baru 10w4d tu aktif sangat bergolek-golek bergerak dalam rahim aku. Tangan dan kaki sudah nampak walaupun jari jemarinya masih belum terbentuk dengan betul lagi. Jantung juga berdegup dengan baik. Mungkin pada appointment akan datang saya sudah boleh dengar degupan jantungnya. Dan untuk tunjuk perkembangan baby pada suami kesayangan, saya minta satu salinan scan baby pada doktor. "Ok.. kita bagi gambar yang terang sikit untuk abah dia.." kata doktor pada aku. Hehehe... baik sangat.

Tak sabar tunggu next appointment dengan gynae lagi.. sebab suami kesayangan dapat turut serta sebab dia akan bercuti. Terima kasih abang.

Suami kesayangan saya tak sihat! Mmm... kalau suruh pergi klinik memang susah (Jaga ye... nanti balik Puchong. saya tarik telinga abang tau). Bimbang juga rasa hati dengan kesihatannya. Fikir2 balik.. susah juga bila duduk berjauhan macam ni, sakit pening kena tanggung sendiri lah (kesian suami saya).

Post a Comment

3 Comments

  1. hi..congratz on ur pregnancy..
    stay puchong ke?

    ReplyDelete
  2. Thanks... congrats on ur precious MAWAR too.
    Yup.. stay kat BDR PUTERI.

    ReplyDelete
  3. loo..bandar puteri itu dekat sajelah dgn umahku...
    kite kt putra perdana...

    ReplyDelete