Showing posts from July, 2009Show All

Mesti gabra kejap bila tengok title untuk post kali ni kan.... Sebenarnya, sejak kebelakangan ini, aku semakin perasan yang cik Razaleigh, suami kesayangan aku ni semakin kuat membebel. Kalau dah mula tu.... Ya ampun.... punya lah lama dia nak berhenti. Hehehe... aku…

Read more
Bengkel Pemantapan Nilai Teras UM

Hari ni semua kakitangan kat jabatan aku kena mengikuti Bengkel Pemantapan Nilai Teras UM, anjuran jabatan aku sendiri di Hotel Equatorial Bangi. Disebabkan tak tahu jalan ke sana, aku pergi dengan menaiki van yang disediakan dari UM. View satu sudut dari bilik semin…

Read more