Hadiah dari melurjelita.com :)

Alhamdulillah, sudah pun masuk bulan baru.

Entry ini sepatutnya awal lagi aku buat sepatutnya.

Jutaan terima kasih ingin aku ucapkan kepada Kak Laili, pemilik kepada melurjelita.com kerana menghargai aku sebagai salah seorang pembaca blognya. Perkenalan alam maya ini,bermula di Ratuhati seterusnya ke FB. Secara tidak langsung terus menjadikan aku salah seorang dari pembaca setia blog peribadinya. Terima kasih kak Laili jelita.

Hadiah berupa senaskah Al-Quran berkulitkan warna merah emas akan aku gunakan sebaik-baiknya.






Kepada teman2 blogger yang mengunjungi blog ku ini, silalah berkunjung ke melurjelita.com. Secara jujur, banyak entri2 menarik yang boleh dibaca. Sama2 kita menyokong melurjelita.

Post a Comment

3 Comments

  1. salam hachi..wina follow blog hachi ye?

    eh, nk pggl hachi ke fila? kat RH pggl hachi je :-)

    bertuahnya hachi dpt hadiah dr kak laili..

    ReplyDelete
  2. mana2 pun tak pe.

    hehehe..terima kasih pada kak laili.

    ReplyDelete
  3. Ada rezki, dapat la wina jelita..kena rajin mai dan komen la macam Fila jelita...hehe

    sama2 kasih fila jelita

    ReplyDelete