Showing posts from December, 2010Show All

Tahun 2010 sudah hampir ke penghujung dan akan melabuhkan tirai. Selamat datang 2011. Semoga 2011 akan membuka era yang baru dalam hidupku dan semoga azam sepanjang 2011 dapat terlaksana sebagai mana 2010 ini. Kepada semua kawan2 yang melawat blog ku yang takseberap…

Read more

Tengok tajuk pun dah tau. Ku terpanggil nak bincangkan perkara ni selepas satu insiden sembang2 ngan member ofis. Kalau kita melabur dalam ASB, dividen yang kita perolehi di setiap penghujung tahun itu: hukumnya adalah haram. Boleh saja di gunakan tetapi tidak dibuat…

Read more

Salam to all, Kenapa dengan tajuk di atas tu? Meh ku nak cerita :) Entri ni sebenarnya terlewat sikit, tapi tak mengapalah. Yang penting, ceritanya tetap ada. 10 Disember: Pada tarikh ini, setahun yang lalu tepat pukul 1 petang, ku dengan rasminya bergelar IBU kep…

Read more
USM Part 2 @ Perangai baru Alisha

Kebetulan ada gap satu hari, ku balik kampung untuk menghantar bekalan susu buat Alisha. Owhhh...rindu sungguh aku pada puteriku itu membuatkan air mata ini mengalir sendiri bila menyentuhnya. Baru tiga hari berpisah terasa begitu lama sekali. Alhamdulillah, semakin l…

Read more