Saya suka...

Hehehe...saya ni Alisha la.


Saya nak cerita kali ni sebab ibu tak tahu nak update apa dalam blog dia. Saya pinjam jari jemari ibu yang dah makin debab2 tu untuk taip cerita saya ni.


Nak tahu tak apa yang saya suka buat bila kat rumah? Jeng...jeng...jeng...














SAYA SUKA TENGOK BUKU LAH.....

Ibu pun pening kepala bila saya keluarkan buku2 saya sebab saya suka sepah2 kan buku dulu. Ye lah... saya kena lah cari buku yang saya suka. Kalau semua nak tahu, saya ni suka sangat buku yang ada gambar-gambar haiwan dan kenderaan. Lagi satu, saya suka menulis dan mewarna. Padan muka ibu, bila kena kemaskan balik lepas saya dah siap menulis dan mewarna.

Ok lah, ini saja yang saya nak cerita.

bye... bye...



Post a Comment

4 Comments

  1. ibu,sepahkan buku tuk jadi pandai tak pe la bu..hehehe

    ReplyDelete
  2. "ye lah aunty ash"

    ReplyDelete
  3. salam hachi..
    lama x leave comment kat blog hachi..
    alisha pandainye suke dgn buku..
    x lama lg dah nak dpt adik kan..
    anak2 kite ni lebih kurang sebaya la kan hachi..
    yg 1st beza brp hari je..
    yg 2nd ni pun sama lebih kurang akan beza brp hari/minggu..
    semoga selamat ya sume hachi..

    ReplyDelete
  4. salam Irma..
    Semoga selamat semuanya dan kita sama2 dianugerahkan anak yang soleh dan solehah.

    ReplyDelete