Showing posts from March, 2012Show All
What I found today - Fabric Letters

I fell in love with these fabric letters from Little Things Bring Me Smile . Alisha: Please be ready. This is going to be our future weekend project ye.

Read more

Baca blog Wardina. Suka tengok Wardina sekarang. Semoga Allah senantiasa memberi hidayah kepada saya. Perkongsian Dari Hati..

Read more

Sejak seminggu lepas, kakak dan adik bergilir kurang sihat. Mula2 kakak demam, lepas dua hari adik pulak yang kena. Demam baru nak ok, kakak kena selsema pulak. Asyik meleleh saja hidung :( Apalagi, adik pulak terkena selsema. Kesian adik.....tidur pun jadi tak lena. B…

Read more
Jom main Angry Bird

Alfeey sudah pun mencecah 4 bulan. Bila kakak buat apa2, dia dah mula bagi respond atau pun nak join sama. Ayat mudah - Alfeey dah pandai main. Hehehe...macam best aje. Tablet tu pun dah bertukar hak milik. Saya dah tak berpeluang lagi nak layan tablet…

Read more
Aktiviti - Homemade playdough

Salam semua, Hari ni nak cerita sikit aktiviti hujung minggu saya dengan Alisha. Alisha pun dah nak masuk 2 tahun 3 bulan. Saya rasa dah sesuai untuk mulakan aktiviti yang berunsur ilmiah kepada Alisha. Untuk minggu ni, aktivitinya adalah - bermain dengan playdoug…

Read more