"Ibu...kakak nak naik kuda!"

Hehehe.... siap ada tanda seru lagi. Nak menunjukkan betapa kuat dan tegas nya suara Alisha. Memang favorite dia. Kalau pergi IOI Mall Puchong, masuk je entrance tu, dia akan meluru lari ke arah mini carousel tu. Adeh....kakak ni, tak nyempat2.

Sebelum ada Alfeey dulu, tiap-tiap minggu saya akan bawa Alisha ke IOI untuk main kuda pusing ni. Dapat dua round, kitaorang akan naik kat playground dalam jusco tu pulak untuk main. Tak terkejar bila dia dapat main. Alisha pulak senang berkawan.

Jom...tengok gambar2 Alisha ngan kuda pusing dia.







Semua gambar ni, ibu lah yang ambil. Sejak ada Alfeey ni, susah lah sikit nak bawa Alisha naik kuda. Nasib baik abah balik bercuti lama sikit. So, hari2 lepas ibu balik kerja, kami ke IOI semata2 untuk Alisha naik kuda.

"OK ye kakak...... kita tunggu abah balik next month pula ye baru naik kuda." :)


Kat playground pun nak naik kuda jugak


Last but not least.... TQ abah sebab belikan kakak kuda kayu ni.


Sekian. Hehehehe.....

0 Comments