Showing posts from July, 2012Show All
Gigi oh gigi .....

Alfeey dah nak masuk 9 bulan. Tapi gigi satu pun tak tumbuh lagi. Ibu yang tak sabar :) Bila gigi nak keluar? Kata orang tua dulu-dulu, kalau gigi lambat tumbuh ni, uri anak di tanam dalam sangat. Hahaha, macam-macam kan..... Saya pun tanya En.Hubby, &…

Read more

Salam Ramadhan buat semua. Saya tertarik dengan status FB Prof Dr Muhaya ini. Sama-samalah kita renung balik diri kita, adakah kita bahagia melihat kebahagiaan orang lain. Dan sama-sama kita mengambil peluang di bulan Ramadhan ini untuk men-sucikan hati kita. P…

Read more
Doa keluarga bahagia.

Tazkirah di pagi Jumaat ini. Selamat berpuasa di hari ke-7 ini. Semoga Allah sentiasa mengurniakan sinar bahagia ke atas keluarga kita. Jom... sama-sama kita amalkan.

Read more
Hikmah Berpuasa dan Kelebihan Ramadhan

Alhamdulillah..... sudah masuk hari ke-4 umat islam seluruh dunia menunaikan ibadah puasa. Di sini saya ingin berkongsi sedikit tentang hikmah kita berpuasa dan kelebihan Ramadhan yang mungkin anda semua tidak ketahui.  Semua isi kandungan yang sya bincangkan di s…

Read more
Anak Itik Tok Wi

Anak Itik Tok Wi  Mandi Dalam Kolam Sakit Apa Tok Wi  Sakit Sendi Tulang Ubat Apa Tok Wi Ubat Limau Lelam Sakit Apa Tok Wi Sakit Sengal Tulang Mesti anda semua dah biasa dan lali dengan lagu 'Anak Itik Tok Wi' ni. sangat terkenal di zaman k…

Read more
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Salam semua. Kita dah menghampiri penghujung Syaaban dan Ramadhan Al-Mubarak bakal kita kunjungi. Bulan suci yang mulia dan penuh dengan keberkatan buat kita semua. Sama-samalah memanjat doa dan kesyukuran kerana masih berpeluang untuk sama-sama menjalani ibadah puas…

Read more
MasterChef Selebriti Malaysia

Siapa ikut MasterChef Selebriti Malaysia? gambar kredit to Astro Dah nak sampai ke penghujungnya pun. Dato' Fazley atau Angah? Jom tengok malam ni..........

Read more
Rindu...

Rindu? Siapa? Bukan saya tapi...... Anak dara saya ALISHA ADNAIN yang rindu kat abah dia. Ini antara dialog saya dan Alisha bila dia tengok gambar2 ni dalam hp malam tadi saya: kakak tengok apa? alisha: tengok abah je... saya: kakak saya…

Read more

Kakak dan Adik Kakak nyanyi Adik tepuk * * * Ibu happy :)

Read more

Salam buat semua, Pejam celik, pejam celik, kita dah berada di pertengahan bulan Sya'ban. Bulan yang penuh dengan fadhilat dan keberkatannya. Di bulan inilah kita digalakkan melipat gandakan amalan kebaikan yang dituntut, berdoa kepada Allah, berzikir daan bers…

Read more