Hari ni terlambat bangun la pulak. Sedar-sedar aje dah jam 5.25 (dah lewat sejam dari yang sepatutnya). Kelam kabut saya bangun masakkan bekal untuk Alfeey. 

Budak berdua tu pun bangun sekali. Alaaa....lagi lah kelam kabut saya dibuatnya. Bagi susu seorang sebotol masing-masing buat hal sendiri sementara saya siapkan beg taska diorang (sambil Alfeey follow aje setiap langkah saya). 

Alhamdulillah....by 6.30, semua dah siap dan sempat lah saya melayan karenah budak berdua di pagi hari Jumaat ni. 


Big smile from My Boy
Nampak tak 3 batang gigi tu? Yang atas tu gigi taring dia (gigi ketiga yang keluar). 
Ada tiga batang lagi gigi yang sudah menampakkan diri (2 gigi depan tu dan satu lagi taring)


 Makan biskut dulu......(yang pink tu jangan makan ye Alfeey)


Alisha pulak sibuk men-deco basikal dia.
*
*
*
*
Apa-apa pun, hari saya tetap ceria dengan karenah budak berdua ni.
Semoga anda semua pun begitu juga. Sentiasa ceria disamping keluarga tersayang.

Ok lah.. selamat bercuti hujung minggu buat semua.

2 Comments

  1. Hehe..wah..pandai alisha deco deco ye..

    Samalah aleesya saya..pink pink pink...tapi mamanye gak ajar kan..keke
    Alfeey suka kaler apa laks...hehe..seronok tengok kerenah anak anak kan...sok da besar,sure rindu....kita dibuatnya

    ReplyDelete
  2. Terlebih pandai sangat la Ash.
    Kadang2 ibu dia tunjuk macam ni, dia jawab balik - bukan lah ibu. Siap ajar ibu dia lagi.

    Setakat ni Alfeey, semua kaler dia sapu. Dan sangat kuat menyakat kakak dia.

    Anak-anak ni...macam2 perangai.

    ReplyDelete