Showing posts from October, 2012Show All

Pernah dengar lagu ni tak? "Di malam sepi, aku bermimpi. . . Mimpi yang sedih, sekali. . ." Eh. . . Jangan salah faham ye. Saya tak bermimpi pun :) Mmmmm. . . Bukan apa pun saja nak layan perasaan sambil tengok wajah anak-anak yang sedang lena tidur. Seor…

Read more

Hari Arafah jatuh pada 9 Zulhijjah dan merupakan hari untuk para jemaah haji kita melakukan wuquf di Padang Arafah. Hari yang penuh dengan keistimeawaan dan kelebihannya yang tersendiri. Antaranya: Hari Maghfirah Mustajab berdoa Terlepas dari seksaan neraka Turunn…

Read more
Alfeey berjalan; Potty Training Alisha

Jeng jeng jeng... Alfeey dah boleh jalan...  Ibu senang hati... Bila dah dapat kaki ni.... Lagi lah penat ibu nak melayan... Tukang "kemas rumah" :) Sebenarnya dia mula nak mengatur langkah ni sejak 10 bulan lagi. Tapi betul2 berani bila …

Read more
Saya yang berdarah

Hehehehe.......gempar tak tajuk post saya kali ni. Berlaku di atas kecuaian saya sendiri di tempat kerja. Terkena botol kaca. Disebabkan lukanya agak dalam, ambil masa juga lah untuk darah berhenti. Menurut kata seorang makcik kat office saya ni, a…

Read more