Thursday, January 17, 2013

Apa nak jadi?

Minggu ni merupakan minggu peperiksaan.

Semua dok pakat sibuk semak kertas jawapan pelajar.

Apa pendapat anda bila tengok jawapan yang ditulis macam ni?


Ini adalah apa yang ditulis oleh seseorang yang bakal bergelar doktor dalam tempoh 3-4 tahun akan datang.

Hehehehe....takut saya tau :)

Anyway...good luck untuk pelajar tersebut.

2 comments:

  1. ek?haha...ishhh..kucing pun ada masalah tau.

    (kalu fila tau kes politik yang terjadi bebaru ni) hahaha. (video listen listen listen)

    ReplyDelete
  2. Ye lah Ash.... baru je tengok video tu semalam. Dari awal minggu hari tu lagi hairan juga kenapa perkatan LISTEN ni macam glamour sangat.
    Hehehe..kes tak sempat tengok berita lah ni.

    ReplyDelete

Ad Banner