Follow Me @noorshafila

Friday, January 18, 2013

Peminat Laksa @ Hantu Laksa

Lunch Time :)

Saya tengah godek2 fail gambar tahun lepas (eleh macam lah lama sangat). Terjumpa gambar-gambar ni. Masa raya ke tiga, tahun lepas rasanya. Terus terliur okeh....



Tiba-tiba teringin nak makan laksa. Tapi yang mak saya buat lah :)


 Hati-hati Alisha. Panas tu...


Muka senang hati. Mengidam nak makan laksa lah kononnya cik suami saya ni.


Posing sikit. Serupa tak?

Alisha dengan abah sama je...suka laksa. 

4 comments:

  1. Samalah kita..suka sgt dengan laksa johor n utara.lagi kalu geget cili padi..mabeles..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe....saya dengan laksa biasa-biasa je.

      Tapi masa mengandung kan Alfeey, hari-hari nak laksa.Pembawakan budak kata orang.

      Laksa johor ni yang guna spaggeti tu ke Ash. Pernah rasa sekali.

      Tapi tak boleh pergi langsung dengan Laksa Sarawak.

      Delete
  2. akak dan anak2 suka tau laksa.. mmg kategori hantu laksa gak.. anak akak yang keciktu kalau dapat kuah dia angkat mangkuk nak hirup .. kasi malujerkan..
    ps salam kenal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal kak.

      Mak saya masak laksa sebab anak menantu dan cucu dia makan. Tak sama makan laksa kedai di bandingkan dengan yang mak masak. Air tangan ibu tu. Memang angkat mangkuk hirup kuah.

      Kalau saya...makan laksa mesti tambah kicap. Tabiat dari kecil.

      Delete