Iklan Raya 2013

Assalamualaikum semua.

Nak update cepat-cepat ni :)

Hari ni hari terakhir kerja sebelum bercuti raya. Awal kan saya bercuti raya. Hehehe....

Tahun ni balik ke Gerik. Itu pun bertiga je, saya dan anak-anak. Cik suami hanya akan bercuti seminggu lepas raya. Huhuhu...sedey. Itu sebab kena awal, takut nanti jalan sesak dengan anak-anak lagi dalam kereta. First time sambut raya tanpa cik suami ni. 

Persiapan anak-anak pun tak complete lagi ni. Almaklumlah, susah nak bawa dua-dua sekali pergi shopping. Jadi, sempat lah lagi saya nak siapkan anak-anak punya termasuk lah saya. Alisha dah bising baju raya tak de lagi.

Okeylah...sebenarnya nak cakap pasal iklan raya tahun ni. Ada beberapa yang menarik perhatian saya dan saya suka sangat-sangat.

 PETRONAS:



MAXIS:



SAMSUNG



Tapi, yang ni LAWAK sangat...



Bestkan. Ala semua ni tengok kat facebook dan youtube je. Tak berpeluang tengok kat TV lagi.  Hehehe...

Akhir kata, selamat meneruskan Ramadhan dan selamat menyambut Syawal.

Esok nak balik kampung. Yay. Alisha dah nyanyi lagu Balik Kampung je bila dalam kereta :)

Drive safe.

Post a Comment

0 Comments