Tuesday, September 17, 2013

Aktiviti Alisha dan Alfeey

Assalamualaikum.

Agak lewat untuk saya ucapkan Selamat Hari Malaysia. Semoga negara kita Malaysia ini dapat mengekalkan dan mempertahankan serta meningkatkan keamanan yang sedia ada ini. Bimbang juga bila baca di akhbar dan di internet peningkatan jenayah-jenayah yang berlaku. InsyaAllah.

Cuti tiga hari, kami tiga beranak terperap je kat rumah. Kasihan Alisha dan Alfeey :) Tapi tak pe.. sebagai balasan, ibu diorang ni biarkan saja apa yang diorang nak buat.

Punggah mainan, baca buku, tengok tv......huhuhuhuhu. Sudahnya ibu juga yang penat nak kemas balik.

Meh tengok, aktiviti budak berdua.

Kakak tengah ajar adik drawing.

Dah penat....rehat sekejap sambil tengok Oggy and the gang.

Kerja diorang dalam bilik. 

Cat boy and cat girl versi Alisha. 

:)

P/s: Siapa ikut drama Jodoh itu Milik kita.....

1 comment:

  1. hehe..chumelnyeee...
    seronok tgk gelagat anak2 yg sedang membesar ni kan...
    tapi bila tang gaduhh...aduhh..pening dibuatnya..keke

    ala,tak ikut la plak drama tu =p

    ReplyDelete

Ad Banner