Follow Me @noorshafila

Monday, April 21, 2014

Situ :) :) :)

Situ - Tri Hadzir & Fynn Jamal

Jauh kau pergi beribu batu
Ku harap lancar perjalananmu
Jangan dilupa asal-usulmu

Cuba kau renung ke dalam mataku
Moga kau tembus pintu hatiku
Bukti cintaku ada di situ

Selama-lamanya
Walau dah terputus jalannya
Kau pergi
Ku di sini tetap ada ikut sama

Teguh kau pegang janjimu dulu
Di tanah orang tunduk selalu
Jangan dibuang budi ajarmu

Bila kau rindu hangat kasihku
Pejamkan saja harap bertemu
Jauh pun mana aku di situ

Selama-lamanya
Walau dah terputus jalannya
Kau pergi
Ku di sini tetap ada ikut sama
***

Assalamualaykum

Terbuai-buai je dengar lagu Situ nyanyian Fynn & Tri.
Ayat-ayat puitis buat Cik Ila feeling teringatkan Cik Suami kat seberang sana.

Hehehe..terasa macam kena je dengan kisah cinta kitaorang berdua.
Aduh...Cik Ila ni bukan lah spesis jiwang karat or hati bunga2 tapi lepas dengar lagu-lagu couple ni memang terus jatuh suka.


Layan je lah...

Tengah berangan nak dapatkan CD diorang. Sementara ni layan lagu kat youtube je lah.

Psst...Alfeey kalau dengar ibu dia ni nyanyi lagu Arjuna Beta memang senang je tidurnya.


No comments:

Post a Comment

Broaden News