Follow Me @noorshafila

Wednesday, October 29, 2014

Nasi Lelapan



Assalamualaikum, salam buat semua.
Terliur tak tengok gambar atas ni?
Gambar versi homemade saya.
  Ada ayam goreng, ulam bendi, kacang panjang, kobis, tauhu dan tempe goreng serta sambal belacan. Saya tulis ni pun dah kecur air liur. Yum...yum...yum...

Kali pertama saya makan masa di Miri beberapa tahun lepas (dah lama betul).
Cik suami balik cuti hari tu, dapat lah merasa makan lagi. Senang je nak buat sebenarnya. 

Waa...tetiba teringin pulak.
Nak buat untuk makan seorang...tak berbaloi lah pulak rasanya.
Mmmmm......Apa2 pun..terima kasih singgah di blog saya ye. Jangan lupa tinggalkan link ye..boleh lah saya kunjung balas.




1 comment:

Tudung Si Comel

tudung sekolah