Follow Me @noorshafila

Friday, January 23, 2015

Alisha nak ikut

Duduk sendiri dalam bilik ni...mula lah teringat kat budak berdua tu.
Apa lah yang diorang buat masa ni agaknya :)
Dah dua kali, Alisha cakap "kakak nak ikut ibu" dengan nada suara manja sesangat.
Wah...kakak, bikin perasaan ibu gundah gulana je. Sob...sob...

Alfeey pulak tak kisah sangat. Tiap kali telefon, langsung tak mau cakap. Hero kan......

Fikir-fikir balik....tak payah nak risau pun. Sy tahu mak ngan abah akan jaga diorang dengan baik. Hahahaha....diorang ni lebih sayang cucu2 lagi sebenarnya.



Thanks for reading this entry.....



No comments:

Post a Comment

Broaden News