Happy Father's Day

Assalamualaikum.

Salam 5 Ramadan.

Entri terlewat dari saya buat semua insan hebat yang bergelar bapa.
Setiap hari merupakan hari istimewa bila kita bersama orang tersayang. Tapi hari ini lebih menjadi lebih istimewa bila semua orang meraikannya.



terutamanya


Haji Shafie - cinta hati pertama saya.
Yang membesarkan saya. Yang menyayangi saya. Yang mengasihi cucu-cucunya. Segala kasih sayang yang dicurahkan tiada batasan dan mana mungkin saya mampu membalasnya dengan segala harta yang saya ada di dunia ini.
Terima kasih Abah.


Suami tercinta - my other half.
Yang menjadi jiwa dan raga saya. Yang sanggup melayan segala karenah saya. Yang melengkapkan saya. Bapa kepada anak-anak saya (syukur Allah). You are a wonderful man. I love you not only for what you are, but for what i am when i am with you. Semoga kebahagiaan ini hingga ke Jannah.

Juga kepada bapa mertua - Encik Mohd Saleh
Tak dapat pulak saya cari gambar wajahnya. Terima kasih kerana menjadi bapa kepada suami saya.

Dan semua bapa-bapa kat luar sana.

Happy Father's Day


Post a Comment

0 Comments