Follow Me @noorshafila

Wednesday, August 12, 2015

Making Salad

Alisha sekarang ni, suka sangat menyibuk kat dapur bila orang memasak. Kalau abah dia masak memang merasa lah menolong. Tapi kalau ibu dia masak, sah-sah kena halau. Sy memang tak boleh orang ramai2 kat dapur, tak jadi kerja nanti. Serabut tengok tangan-tangan halus tu mengacau.


Alkisahnya, jumaat minggu lepas kena bawa sayur-sayuran ke sekolah untuk aktiviti kelas. Excited dia nak ke sekolah pagi Jumaat tu. Nak belajar pasal sayur-sayuran. Semalam pula aktiviti buat salad guna sayur-sayur yang di bawa jumaat lepas.


Tengok - senyum lebar


Cita-cita nak jadi cikgu. Cikgu pun kena pandai masak ye kakak




Proud: Kindi 2 Class (6 years)


 Bawa balik sebekas, tapi dia kutip ubi saja. Sayur-sayur lain, suruh ibu makan. Alahai kakak, penat awak buat tau. Tahun depan baru ibu bagi kakak tolong masak ye.






No comments:

Post a Comment