CPUV Nuffnang

Bercakap pasal ad campaigns dari Nuffnang. Lepas CIM tukar link blog, lama jugak CPUV Campaigns tak keluar kat blog. Alamak...ting tong kejap. Walaupun income nya tak banyak mana, tapi takde CPUV tu buat CIM rasa macam blog tak de pengunjung je. Sampailah CIM hantar ticket kepada helpdesk Nuffnang. Hahaha... respect dengan team Nuffnang, cepat betul depa reply.


Start dari 16 November tu, CPUV dah mula datang balik dan juga CPC Campaigns.. Semoga berterusan lah. Meh bagi banyak-banyak. Hehehe..... Teringin nak dapat sponsored post dari Nuffnang. Tapi yang tu konon2 kena lebih 1000 uv sehari baru berpeluang. Makanya, cukuplah apa yang ada ni. Thanks Nuffnang.

Korang yang visit blog CIM, tq banyak-banyak ye. Kalau nak CIM masukkan dalam bloglist bagi tau je. Hehehe...tapi korang kena masukkan link CIM dalam bloglist korang juga lah. Buat masa sekarang, semua GA/SEGMEN yang CIM join, CIM akan masukkan dalam bloglist, begitu juga visitor yang rajin tinggalkan komen kat CBOX. Tempoh mungkin sebulan atau dua bulan, ikut keadaan. Hehehe....

Bye...Bye...Bye...



Post a Comment

0 Comments