Lagu Gegar Vaganza Minggu 6

Gegar Vaganza makin sengit.


Untuk konsert minggu ke-5, Datuk Khaty dah kembali jadi penyeri barisan juri. Dua orang juri tetap tu ditemani oleh Jamal Abdillah sebagai juri jemputan. Rasa tenggelam pulak peserta GV bila Jamal buat persembahan di awal dan akhir persembahan peserta.

CIM agak kecewa dengan persembahan Achong malam tadi. Macam nak cepat habis je dia menyanyi. Hahaha..seluar ketat sangat kot. Pasal apa kecewa? Ye lah...Achong kan salah seorang daripada peserta favorite CIM. Hiks...hiks...hik... Persembahan paling best pula, CIM pilih Haiza. Macam konsert dia pulak. Tak sangka betul Haiza ni, CIM ingatkan dia hanya boleh menyanyi dangdut je, tapi genre lain pun dia boleh nyanyi dan tak bercampur dengan lenggok dangdut. Dan tolong lah bagi lagu yang boleh mencabar Nassier Wahab. Genre ROCK barangkali.Hehehe..ini semua pendapat CIM je ye. Kalau korang ada pendapat lain, boleh share kat SINI ye.

Malam tadi juga menyaksikan Amir Ukays tersingkir. Semoga Amir akan lebih berjaya nanti. Dan gimik untuk pengacara memang kelakar habis. Kasihan Nabil dan Jihan.

Okeh..sekarang CIM kongsikan lagu yang akan peserta nyanyikan di konsert Gegar Vaganza minggu ke-enam. Temanya adalah Kenangan Terindah.


Pengacara - Yang Tersayang (Iwan & Amalina)

Nana - Aku Tak Akan Bersuara (Nike Ardilla)

Farahdhiya - Di Manakan Ku Cari Ganti (P.Ramlee)

Ezad Lazim - Cinta Melankolia (Aan)

Nassier Wahab - I'll Be There (Jackson 5)

Haiza - Patahnya Sayap Malam (Masa)

Nizam - Rindu Serindu Rindunya (Spoon)

Achong - Benci Tapi Rindu (Diana Nasution)

Azian - Layu Sebelum Berkembang (Broery Marantika)
CIM terlebih rajin pulak kali ni, korang layan je lah yang ni dulu ye.

Bye...Bye...Bye...

Gegar Vaganza Minggu 5 - Klik SINI
Gegar Vaganza Minggu 4 - Klik SINI

Post a Comment

0 Comments