Showing posts from February, 2016Show All
MUNAFIK...macam best je.

Pagi tadi semasa dalam perjalanan ke tempat kerja, dengar Shuib bercerita tentang filem terbaru Syamsul Yusof - MUNAFIK. Shuib kata macam tengok cerita seram Korea. Baru sekejap CIM layan trailer MUNAFIK. Macam best je....macam best je. Korang dah tengok? Semalam …

Read more
Petua Asas Membaca

Assalamualaikum semua. Hari ni CIM nak kongsi dengan ibu bapa kat luar sana yang runsing anak tak boleh mengenal huruf dan membaca lagi. Gara-gara Alfeey lah ni. Hahaha....sejak tahun lepas sebenarnya CIM masukkan Alfeey ke tadika yang sama dengan kakak. Dalam pem…

Read more
Puan Tee

Sejak Alisha sekolah darjah 1 ni. Asal CIM duduk dengan dia untuk semak buku/ kerja sekolah dia, mesti dia bercerita pasal Puan Tee. Hari-hari mesti Puan Tee. Puan Tee itu lah... Puan Tee ini lah... Puan Tee said ... Puan Tee asked to bring... Puan Tee tu kela…

Read more
Salam Februari

Assalamualaikum. Salam Februari. Lama betul CIM tak tulis blog kan.  Sampaikan takde entri langsung tentang new year. Cuma sekali sekala saja update di insta dan fb. Ampun ye... Lepas ni CIM akan merajinkan diri semula. Rindu tak?? Nak ma…

Read more