Shopping di LAZADA

Breaking

Friday, February 19, 2016

Puan Tee

Sejak Alisha sekolah darjah 1 ni.
Asal CIM duduk dengan dia untuk semak buku/ kerja sekolah dia,
mesti dia bercerita pasal Puan Tee.
Hari-hari mesti Puan Tee.

Puan Tee itu lah...
Puan Tee ini lah...
Puan Tee said ...
Puan Tee asked to bring...
Puan Tee tu kelakar lah...

Kalau apa-apa pesanan dari Puan Tee
Hari-hari dia akan ingatkan ibu dia ni takut ibu dia lupa.

Bila suruh baca buku teks Bahasa Inggeris pulak.
Dia akan bangun dan baca ikut gaya yang Puan Tee tunjuk.
Siap menari-nari lagi.
Ibu dia pun terpaksa lah melayan dengar sampai habis.

Best aaaa....jadi cikgu yang murid-murid suka ni.
Tapi kalau CIM jadi cikgu mesti jadi cikgu yang garang...hahaha
Apa tak nya...mengajar Alisha dan Alfeey kat rumah pun depa kata 'ibu garang'



Puan Tee suruh buat mask


Dan biasa lah.... apa kakak buat dia pun nak juga.

1 comment:

  1. pergh! kuat giler aura puan tee ni...sampai cikla kena tempias siap buat entri pasal puan tee..hehehhehe

    ReplyDelete