Showing posts from August, 2016Show All
Misi Penyusuan Aleena Aisya

Yihaaa.....bermula kembali misi penyusuan selama 2 tahun untuk Aleena Aisya. Kali ni tak perlu berbelanja besar nak beli pam susu sebab semuanya dah ada. Ingat lagi masa Alisha (2009) dulu memang taksub dengan breastpump. Kalau ikut nafsu semua jenama nak beli :) Dan …

Read more
Berpantang tapi keluar rumah.

Bismillah. Hari ke 26 berpantang. Alhamdulillah....walaupun tidak seketat berpantang ketika bersalinkan Alisha dan Alfeey dulu, masih juga menjaga makan, pakai minyak angin, bertungku, berbarut dan berstoking. Dulu berpantang di kampung, semua mak tolong buatkan. B…

Read more
Bersalin anak ketiga @ Aleena Aisya

Bismillah. Lama menyepi kan. Saya dah pun selamat bersalin kan anak ketiga 23 Julai 2016 yang lepas. Alhamdulillah. Allah permudahkan segalanya. Malam sabtu tu, memang dah mula rasa contraction. Tapi rasanya macam mild saja dan tak kerap. Bangun pagi saja dok melaw…

Read more