Follow Me @noorshafila

Friday, September 23, 2016

Akhirnya kena juga Aleena

Hari ke 61, akhirnya kena juga Aleena.

Sebelum ni, aku dok perhati je perangai dia tiap kali dia duduk dekat adik. Dia cium, dia main jari, dia sembang. Risau juga sebab cara dia kasar sikit. Aku pernah tertangkap dia masukkan jari Aleena dalam mulut macam nak gigit. Kalau tak tegur memang dah kena agaknya :)


Tapi hari ni, disebabkan aku tak bagi dia main kat luar sebab dah nak maghrib. Dia baling mainan dia kat kepala Aleena. Apa lagi menangis tahap melalak lah si kenit ni. Sakit sangat lah tu sebab dia tak pernah menangis sekuat tu. Seingat aku Aleena menangis kuat macam tu masa nurse mandi kan dia kat hospital masa dia baru lahir dulu.


Barang bukti yang di rampas di tempat kejadian.

Mula-mula memang aku rasa nak marah juga. Tapi bila tengok muka dia, kesian pulak. Sudahnya aku ugut je tak boleh main dekat adik lagi. Tapi aku sorok pistol mainan dia sekejap. Menangis lah kawan.... minta maaf. Lepas ni lagi lah nak kena tengok selalu. Sementara anak-anak nak besar dan boleh fikir sendiri.


Sayang adik sebenarnya :)

No comments:

Post a Comment

Tudung Si Comel

tudung sekolah