Cari Kerja? Lebih 10000 Kekosongan Untuk Anda Pohon.

Bismillah

Pembentangan budget 2017 baru je selesai. 
Berita baik untuk kakitangan kerajaan. Awal tahun hadapan akan dapat RM500 bantuan khas kewangan. Sikit? Cukuplah...boleh juga tampung sana sini. Lagi pulak kerajaan dah sediakan banyak kemudahan sepanjang perkhidmatan sampailah bersara kelak.

Bagi yang masih tercari-cari kerja di luar sana tak kira dari sektor kerajaan atau swasta, ada satu website jawatan kosong yang boleh korang pertimbangkan. Website ini menawarkan pelbagai jenis kerja kosong yang boleh korang cuba mengikut minat dan tahap pendidikan korang.

Website ini juga menyediakan jawatan kosong kerajaan. Korang pun tahu banyak faedahnya bekerja dengan kerajaan ni dan paling penting, bekerja dengan kerajaan lebih menjamin masa depan.

Untuk pengetahuan korang semua, antara kerja kosong yang popular di website ini adalah jawatan kosong maybank, jawatan kosong kastam, jawatan kosong jpj dan jawatan kosong kemas. Website ini juga mempunyai kelebihan di mana peluang untuk diterima dan kadar serapan masuk kerja lebih tinggi kemungkinannya. Bagi yang baru saja berijazah jangan bazirkan masa anda, terus saja ke website ini untuk rebut peluang yang ada.

Dengan keadaan ekonomi negara sekarang, pihak kerajaan khususnya Kementerian Sumber Manusia harus mengorak langkah yang lebih proaktif bagi masalah pengangguran di negara kita dan bagi yang dah berjaya memohon dan dipanggil temuduga, pastikan korang bersedia sepenuhnya pada hari temuduga tersebut. Jaga adab dan tertib serta kawal percakapan kerana semuanya akan dinilai. Tunjukkan personaliti yang berkarisma dan menarik  kepada panel temuduga.

Selamat berjaya.

Post a Comment

0 Comments