Extreme Road trip

Bismillah

Korang dah tengok Extreme Road trip?



Aku pun baru je tahu kewujudan rancangan ni melalui adik ipar aku. Maklumlah kat rumah aku tu kalau tak channel cartoon, mesti channel sukan tak pun channel korea. Aku tengok sekali masa trip ke Perak macam best pulak. Ala-ala 2 days 1 night pulak. Pada yang tak tahu meh aku nak cerita sikit tentang rancangan ni.

Extreme Roadtrip ni merupakan program 13 episod yang berkonsepkan travelogue yang menggabungkan road trip dan bucket list. Kiranya depa kena buat pelbagai aktiviti extreme dan mencabar mengikut bucket list depa di seluruh negara. Di samping tu kita dapat ikut depa menelusuri keindahan bandar-bandar kecil yang jarang dijelajahi di Malaysia. Terdapat juga beberapa tempat yang masih belum pernah dikunjungi orang ramai secara komersial. 

Apa yang bestnya, program ni menampilkan 3 selebriti wanita iaitu Elfira Loy, Sherry Al Hadad dan Ardel Aryana. Kelakar pulak bila tengok depa 3 orang ni dengan aksi depa bertiga mencabar diri mereka untuk melakukan aktiviti-aktiviti ekstrem di Semenanjung Malaysia sebelum mencapai usia 30-an.

Mmm...aku yang dah lebih 30-an ni pun kalau ada peluang memang nak juga buat aktiviti2 extreme macam ni. Bila dah tengok rancangan macam ni, mula lah pasang angan-angan. Hehehe..tu lah..masa bujangan dulu tak nak buat. Apa yang pasti rancangan ni boleh jadi panduaan pada girls kat luar sana yang suka travel dan lakukan aktiviti2 lasak. Sekarang, beraktiviti extreme dengan anak-anak saja.

Extreme Roadtrip bersiaran di saluran Astro Bella (133) dan tayangan serentak di saluran Astro Mustika HD (134) pada setiap hari Sabtu mulai 1 Oktober 2016 ini jam 7.00 petang. 

Tengok jangan tak tengok. 30 minit saja. Aku? Record je dulu. Bila dah free baru tengok :)

Post a Comment

2 Comments

  1. suka sngt aktiviti mcm tu.. malangnya umah Unni tak da tv..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. kat mna nk tgk online ya .. cari tak jumpa2

    ReplyDelete