Spelling Bee

Bismillah


The Great Australia Spelling Bee. Ditayang kat Astro channel DIVA. Tapi yang ni season 1 (2015). Winnernya Anirudh. Aku dah tahu awal lagi  sebab tengok kat official website dia. Disebabkan ALISHA memang follow episod dari awal. Biar saja dia tengok sendiri nanti. Aku record saja dulu.
Dia siap ingat nama2 peserta dan cuba untuk spell juga.

Aku agak kalau Malaysia buat rancangan untuk kanak2 macam ni, mesti dia mintak nak join sama. Terus terang cakap, aku memang tak bagi dia tengok rancangan kanak2 yang ada sekarang kat tv tu. Menggalakkan anak2 menyanyi dan melawak macam tak berapa nak sesuai dengan perkembangan minda anak2.  Setakat menyanyi lagu2 Didi and Friends dan  nursery rhymes atau lagu2 dalam buku dunia muzik sebagai hobi, okey saja pada aku.

Harap Astro akan tayang Spelling Bee season 2 pulak lepas ni.



Post a Comment

0 Comments