Unbox-ing my BOX OF JOY from LAZADA

Khamis lepas, aku dapat  BOX OF JOY dari Lazada sempena Online Revolution tahun ni.  Happy lah kan. Macam dapat birthday gift pulak. Hehehe....next month kan birthday aku tau. Tak bukak kotak merah tu lagi pun dah super duper excited. Thank you LAZADA dan semua sponsor.

Unbox-ing my BOX OF JOY from LAZADA

Untuk kempen tahun ini jualan "ONLINE REVOLUTION" Lazada adalah bertemakan "BRANDS FOR ALL". Pandai tau Lazada ni ..... kongsi barang-barang dari jenama2 yang turut terlibat dalam kempen kali ni. Antaranya adalah Nestle, Nescafe, Mamypoko dan lain-lain lagi.

Unbox-ing my BOX OF JOY from LAZADA

Boleh tahan banyak gak barang dia. Patutlah berat semacam je. Bukak kat rumah, memang anak-anak aku join sekaki sibuk nya. Korang agak apa yang depa berkenan? Mesti lah panda comel tu. Haip...yang lain ibu punya tau. 


Jom tengok apa yang ada dalam Box of Joy yang aku dapat ni:

Tefal Manual Chopper

Nescafe White Coffee Pandan

Dual Drive m3.0 ScanDisc

MAGGI ROYALE White Tom Yam

MamyPoko Gentle Baby Wipes

Nestle Just Milk

Lactokid Wristlet come with pens and Nestle Cerelac Nutripuffs 

L'Oreal Professionnel Dual Stylers by Tecni.Art Bouncy & Tender, L'Oreal Professionnel Dual Stylers by Tecni.Art Liss & Pump-Up and Loreal Tecni Art Dual Stylers Sleek And Swing and Mythic Oil Loreal

Beg Ola Bola
(free with purchase of MILO Promotion Bundle- MILO 2kg X 1, MILO 3in1 18's X 2, MILO NutriG 190ml X 2)

Cute Panda with voucher code (FoodPanda)

RM 11 Lazada Voucher

Unbox-ing my BOX OF JOY from LAZADA


Semua produk yang aku dapat ni, boleh dibeli di Lazada. Korang klik je pada link yang aku dah letakkan kat produk2 tu. Bagi yang tak tau, jualan ONLINE REVOLUTION Lazada ni berlangsung dari 11.11.2016 - 14.12.2016. Setiap minggu akan ada tawaran yang menarik. Jom lah shopping. Aku jadi pelanggan setia Lazada ni pun sebab percaya pada perkhidmatan yang diberi. 

Oh ye...korang boleh follow Lazada di fb dan ig untuk tahu updates terkini di Lazada setiap hari.
Facebook
Instagram

Bye and happy shopping

Post a Comment

7 Comments