Pertama kali shopping di Zalora

Pertama kali shopping di Zalora | Rezeki dapat voucher

ZALORA

Sebenarnya voucher ni hasil dari entri collaboration dengan Zalora. Siapa yang tak kenal dengan nama Zalora. Alhamdulillah, dapat juga Cik Ila berbelanja untuk diri sendiri. Selalu bila shopping online ni lebih kepada barang anak-anak ataupun keperluan rumah. Terfikir juga nak beli apa kat Zalora ni. Cik Ila ni buta fesyen sikit. Dah masuk website dia, mula tergedik-gedik tak tahu nak pilih barang. Lagi pulak ada diskaun yang lumayan. Lagi lah rambang mata.

Disebabkan sekarang memang tengah cari flats, dengan tanpa segan silu lagi, Cik Ila meng-order SOMETHING BORROWED Laceless Slip On Espadrille Flats. Takut juga tersalah saiz bila kita beli kasut/baju secara online ni. Tapi size chart yang disediakan sangat membantu.

SOMETHING BORROWED Laceless Slip On Espadrille Flats

Ada dua pilihan warna. Tapi kebetulan memang Cik Ila cari warna ni. Dapat je terus cuba. Alhamdulillah, muat elok je di kaki. Semalam order hari ni dah dapat. Pantas betul Encik Ninja Van. Disebabkan ini pertama kali Cik Ila di Zalora, dapat pulak welcome gift voucher RM25 untuk next pembelian. Nanti kita shopping lagi.

Nak shopping juga? 
Klik sini  ⏩ ZALORA




Post a Comment

3 Comments

  1. Saya tak pernah lagi shopping kat zalora

    ReplyDelete
  2. Orang kata tak kenal maka tak cinta.
    Tak cuba maka tak tau.
    Tapi bila dah cuba sekali... nak berkali-kali pulak.
    Hahahhaha

    ReplyDelete
  3. bookmarked!!, I like your web site!

    ReplyDelete