Birthday Wishlist dari ShopBack



My Birthday Wishlist | Ada yang nak bagi hadiah hari jadi pada Cik Ila tak? Hehehe..nasib baik birthday Cik Ila dah lepas. Tapi kalau ada yang nak bagi.... kecil tapak tangan, nyiru Cik Ila tadahkan. Macam ShopBack.my ni, sempena ulangtahun ke 2 pada 22 Februari, ShopBack telah bermurah hati nak menunaikan wishlist pada mereka-mereka yang bertuah. Doakan Cik Ila bertuah ye. Jom tengok apa birthday wishlist Cik Ila.

Wishlist no 1 | Casa Queen Bed Frame Dark Brown With Spinahealth Queen Size Posture 8.5 inch iSPRING Spring Mattress 


Memandang set katil dan tilam sudah agak lama, Cik Ila memang merancang nak beli set yang baru. Design yang simple tapi menarik dengan tilam Goodnight setebal 8.5 inch. Cik Ila suka dengan tagline tilam Goodnight ni "Made for comfort and the best fot support". Maklumlah, bila usia dah semakin bertambah ni, keselesaan tulang belakang adalah penting.

Harga set katil dan tilam ni di LAZADA adalah RM799.00. Tetapi dengan dengan pembelian melalui ShopBack, Cik Ila akan dapat sehingga 11% Cashback. Jadi, Cik Ila akan dapat pulangan sebanyak RM87.89 daripada harga yang Cik Ila perlu bayarkan.


Wishlist no 2 | Women's Nike Air Max Thea Shoes 

Azam tahun baru 2017 Cik Ila adalah untuk  kekal fit dan sihat, jadi Cik Ila mula melibatkan diri dengan marathon dan Zumba. Jadi, sudah semestinya nak pakai kasut yang selesa. Berkenan betul Cik Ila dengan kasut Nike ni. Mesti lagi semangat nak terus berzumba.

Harga kasut ini di  ZALORA adalah RM379.00. Tetapi dengan pembelian melalui
ShopBack, Cik Ila akan dapat sehingga 9% Cashback. Cik Ila akan dapat pulangan sebanyak RM34.11.

Wishlist no 3 | NIKE POWER LEGENDARY, Women's Mid-Rise Training Tights 


Dah ada kasut yang selesa, nak pulak training tight. Apa yang Cik Ila suka dengan Nike Training Tights ni adalah memberi sokongan dan mampatan. Material dia pulak membantu kita untuk
kekal kering dan selesa. Tak de lah lebihan isi di pinggang dan pinggul Cik Ila menggelebeh sana sini. Semangat nih.

Harga training tight ini di  website Nike adalah RM419.00. Tetapi dengan pembelian melalui ShopBack, Cik Ila akan dapat sehingga 10% Cashback. Cik Ila akan dapat pulangan sebanyak RM41.90.

Wishlist no 4 | HP DeskJet Ink Advantage Ultra 4729 All-in-One Printer 


Cik Ila banyak print latihan dan nota untuk pembelajaran anak-anak dan untuk diri sendiri juga. Dan sebetulnya sedang memang mencari printer yang boleh multitasking. Printer ni boleh print, copy, scan dan ada fungsi wireless. Boleh print A4, B5 dan A6 sehingga 1000 ms.

Harga asal adalah RM489.00. Dengan pembelian melalui ShopBack, Cik Ila akan dapat sehingga 4% Cashback. Cik Ila boleh dapat pulangan sebanyak RM19.56.


Wishlist no 5 | Philips Steam Generator Iron GC7620 


Dah berangan betapa senangnya kerja hujung minggu iaitu menggosok baju kerja Cik Ila dan MR serta baju sekolah anak-anak. Dengan iron sekarang ni, mau sejam lebih baru siap semua kerja menggosok. Lenguh-lenguh kaki berdiri. Rata-rata yang Cik Ila tengok yang pakai steam iron ni bercerita mudahnya kerja menggosok depa. Itu yang teringin sangat nak juga. Dapat jimatkan masa. Bila dah anak tiga ni, setiap minit sangatlah berharga.

Harga iron ini di  LAZADA adalah RM587.00. Tetapi dengan pembelian melalui ShopBack, Cik Ila akan dapat sehingga 11% Cashback. Cik Ila boleh dapat pulangan sebanyak RM64.57.

Eh Cik Ila ni, dok cakap pasal ShopBack je. Apa ShopBack ni? Tak pernah dengar pun? Haaaa... pada yang tak tahu, meh kita tengok video kat bawah ni dulu. Apa itu ShopBack?



Apa itu ShopBack?


ShopBack merupakan laman web #1 di Malaysia dan 5 negara lain iaitu Singapore, Philipines, Indonesia, India dan Taiwan  yang mana menawarkan Cashback atau pulangan rebat berbentuk wang bagi setiap pembelian secara online disamping diskaun sedia ada yang telah ditawarkan oleh online retailer yang terlibat. ShopBack mempunyai lebih 500 partnering merchant  yang mengambil bahagian temasuk Lazada, Booking.com,Qoo10, ZALORA, Foodpanda, Uber dan banyak lagi. Kalau nak tahu, ShopBack ni pernah dipaparkan dalam The Star Online, News Strait Times, Says.com, The Borneo Post, TechInAsia, Channel News Asia dan banyak lagi. Yang paling best.....cashback yang kita terima boleh di cash out terus ke dalam bank akaun kita. 


Kalau ditanya macam mana Cashback ni berfungsi..... Jawapannya mudah saja. Setiap kali kita berbelanja secara online di online retailer yang mengambil bahagian, Shopback akan mendapat komisyen kerana "bawa" kita untuk untuk shopping. Komisyen yang ShopBack dapat ni dikongsi balik dengan kita. Wah...sharing is caring gitew. Senang cakap...ShopBack ni macam orang tengah lah. Cara pengiraan cashback yang akan kita perolehi adalah macam kat bawah ni. Peratus untuk cashback setiap pembelian ni bergantung kepada pilihan kita lah.
Dah faham ke? 

Tapi sebelum nak shopping di ShopBack tu, kena daftar dulu ye.



Kalau nak tahu lebih lanjut tentang ShopBack, apa kata korang klik aje mana2 link kat bawah ni.



Post a Comment

5 Comments

  1. macam best jer..boleh KIV untuk try nanti nii..

    ReplyDelete
  2. Jom try Mrs Fuzy, best juga dapat rebat lepas berbelanja.

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya ya! hehehe saya pun join juga ni.

    ReplyDelete
  4. Terima kasih Syed. Sebab join contest ni baru la Cik Ila tahu penjimatan kalau shopping di shopback.

    ReplyDelete
  5. Baru tau ade shopback nih. Trase mcm baru kluar gua. Huhu.. Sedih..

    ReplyDelete