LAZADA Birthday Blogger Contest


LAZADA Birthday Blogger Contest | Lazada... Lazada... Lazada... Dah 5 tahun rupanya. Kalau nak tahu, Lazada merupakan antara online retailer yang menjadi pilihan utama Cik Ila. Kalau dibuat pengiraan, entah berapa banyak RM Cik Ila yang dibelanjakan kat SINI. Dari sekecil-kecil barang sampai lah sebesar-sebesar barang. Pandai betul Lazada ni menggoda dengan harga yang tak masuk dek akal. Sempena ulang tahun ke 5 ni, Lazada akan menganjurkan 5th BIRTHDAY SURPRISE dari 22 - 24 Mac dengan tawaran potongan sehingga 90%. Semuanya hanya di Lazada.com.my Korang jangan lupa tarikh ni ye.

Apa yang saya suka tentang Lazada Malaysia?


Semuanya dihujung jari dengan harga murah dan diskaun menarik.. Sejak ada anak tiga ni, memang Cik Ila jarang sangat nak jejak kaki ke shopping mall. Hello...tak terkejar okey. Mana nak dukung si kecil Aleena, mana nak kejar abang Alfeey yang nak explore everything dan kakak Alisha yang teruja tengok benda-benda cantik. Sudahnya...omma dia duduk mengadap skrin monitor dan cari saja barang apa yang dia nak. Paling best, Cik Ila dapat bandingkan harga dan pilih barang yang menawarkan harga paling rendah dengan kualiti yang sama.

Website yang user friendly dan Free Shipping. Dari proses mencari barang sampailah pembayaran, semuanya memudahkan. Kita boleh pilih kaedah penghantaran dan kaedah pembayaran yang kita mahu. Biasanya Cik Ila guna kaedah pembayaran secara Credit/Debit Card, Online Banking dan PayPal. Bagi penghantaran pula, Lazada menawarkan 3 kaedah penghantaran iaitu Economy, Standard, Express. Siap ada penghantaran percuma bagi sesetengah barang. So far, Cik Ila memang tak de masalah lagi dan semua barang diterima mengikut jangkaan tarikh yang Lazada berikan.


Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products)





Sejak Cik Ila mengaktifkan diri dengan larian marathon dan Zumba ni, memang Cik Ila nak sangat beli Xiaomi Miband 2 dan Nike Women Air Max tu. Hehehe....baru lah semangat. Philip steam iron tu...alahai, mudahnya kerja2 menggosok Cik Ila kalau dapat tu. Lazada sayang nak bagi Cik Ila tak barang-barang ni?


How do you think Lazada Malaysia can improve?

Memandangkan Cik Ila belum lagi menghadapi masalah dengan Lazada. Cik Ila cuma berharap dapat Lazada mengekalkan kecemerlangan  seperti sekarang. 


What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 



Happy 5th birhday Lazada. Dah boleh masuk pre school ni. Semoga Lazada terus berjaya dan dapat mengembangkan empayar online shopping ke peringkat yang lebih Global.

Jom korang shopping dengan LAZADA sempena Lazada Birthday Sale ni.


Post a Comment

6 Comments

  1. Good luck cik ila! Semoga ada rezeki untuk kita berdua hehe nak menang jugaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good luck pada teacher Syed juga. Cik Ila pun teringin nak menang juga ni.

      Delete
  2. Good luck cik ila..

    Seronoknya kalau dapat steam iron tu.. hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Itu lah... kalau dapat free memang seronok.

      Delete