Redeem Astro Circle Point


Sampai dah Botol air Upin Ipin yang Cik Ila redeem di Astro Circle untuk anak-anak. Daripada biar je point yang dapat tu dari expired, baik Cik Ila gunakan. Lagipun tak banyak item best yang ada dalam redemption catalogue Astro Circle tu. Jumlah point untuk dua botol ni 4000. Ambil masa dalam 14 hari bekerja untuk sampai.


Bila dah sampai kat tangan, kecik je. Betul ke 900 ml ni. Bila Cik Ila sukat, volume air yang boleh diisi lebih kurang 500 ml saja. Tapi dalam katalog tu kata 900 ml. Kat mana 400 ml lagi? Halimunan kot. Pihak Astro Circle patut periksa betul-betul setiap penerangan pada item yang diorang tawarkan. Cik Ila siap redeem 2 unit lagi. Takkan lah dia gabungkan dua volume tu.

Bendanya pun dah dapat. Yang penting, anak-anak suka. Pada pelanggan Astro, point tu boleh disemak kat SINI. Selain daripada redeem point, ada juga event dan contest yang boleh disertai. Huhuhu..Cik Ila dah banyak kali join tapi tak de rezeki lagi nama nak naik sebagai pemenang. Frust jugak lah nama tak naik untuk contest NICKELODEON'S SPONGEBOB RUN.



Post a Comment

1 Comments