Lazada Malaysia Big Baby Fair



Lazada Malaysia Big Baby Fair 29 Mac - 2April
Lazada Big Baby Fair | Eh... Lazada buat sale lagi? Tak sampai pun seminggu buat birthday sale. Biar betul?

Ya korang semua. Lazada Malaysia buat sale gila-gila untuk barangan si kecil. Banyak jenama tempatan dan antarabangsa bagi produk bayi yang turut serta dalam Lazada Big Baby Fair yang berlangsung dari 29 Mac - 2 April. Lima hari je korang. Semuanya boleh dapat bawah satu bumbung.

Jenama terkenal seperti MamyPoko, Anakku, Nestle, Sweet Cherry, PediaSure, Huggis, GooN dan Fisher Price
The best of all? Korang boleh enjoy diskaun menarik sehingga 85%. Siap ada flash sale lagi sepanjang 5 hari Big baby Fair ni berlangsung. Tunggu apa lagi. Moh ke Lazada sekarang >> Lazada BIG BABY FAIR

Bila bercerita tentang Baby Fair, mestilah Cik Ila pun nak dapatkan barang-barang keperluan untuk anak-anak Cik Ila yang bertiga tu. Ni Cik Ila nak cerita tentang pilihan Cik Ila.

What favourite brand of diapers for your baby.

>> PETPET
Cik Ila pilih PETPET sebab sesuai sangat dengan Aleena. Banyak jenama yang Cik Ila dah cuba. PETPET terbaik. So far takde leaking dan tak tinggalkan bekas pada peha anak.Yang paling penting Aleena tak kena nappy Rash.

What is your favourite choice of baby formula for your baby.

>> DUGRO 4
Untuk Alfeey yang tak suka makan sayur. Cik Ila pilih Dugro 4 Fruit & Veg yang mengandungi kebaikan susu dan 13 jenis pati buah-buahan dan sayur-sayuran. Suka sangat dia sebab ada rasa buah. Selain tu Dugro 4 Fruit & Veg kaya dengan DHA, IcFOS, Vit A, Protein dan Kalsium. Semua ni sangat baik untuk kesihatan dan tumbesaran. Yang penting Alfeey dan kadang-kadang Alisha pun join sekali suka.

Choose 1 product from Lazada Malaysia you'd like to get for your children.

Mestilah Cik Ila nak anak-anak sentiasa happy. Cuaca sekarang yang tak tentu, sekejap hujan dan sekejap panas, memang Cik Ila tak dapat nak bawa anak-anak ke playground selalu. Dan Cik Ila harap dapat beli 3 in 1 Slide 7 Swing ni. Letak depan rumah saja dan anak-anak boleh enjoy main. 

Semua ni boleh dapat di Lazada tau. 
Diskaun menarik sehingga 85%
Jom lah ke sana

Post a Comment

1 Comments