Motherhood, melengkapkan keperluan anak dan ibu


Nampak tak banner di atas? Pernah dengar tentang Motherhood.com.my? Cik Ila rasa kebanyakan ibubapa ataupun ibu-ibu yang sedang hamil mesti pernah dengar portal membeli belah Motherhood.com.my. Bagi yang baru tahu, kita sekapal ye. 

Motherhood.com.my merupakan portal membeli belah bagi produk-produk bayi seawal kelahiran sehinggalah kanak-kanak dan juga untuk ibu-ibu hamil. Pelbagai produk bayi terdapat di dalam portal ini yang meliputi pelbagai kategori seperti lampin, produk penyusuan bayi, makanan bayi, aksesori mandian, car seat, peralatan tempat tidur dan barangan nurseri, pakaian bayi, baju hamil, pelbagai mainan dan bahan pendidikan anak. Terdapat pelbagai jenama yang popular seperti pigeon, Philip Avent, Pureen, Huggies, Chicco dan banyak lagi.

Selain itu motherhood,com.my menyediakan panduan keibubapaan dan tips untuk ibu-ibu baru dan bapa seperti panduan penyusuan, panduan dalam memilih produk yang betul. Permintaan sampel percuma juga boleh dibuat oleh ibu bapa dan terdapat testimoni ibu bagi membantu pasangan baru melalui perjalanan keibubapaan mereka. Korang boleh baca semua maklumat ini dalam BLOG motherhood.com.my. Blog ini disediakan dalam dual bahasa iaitu bahasa melayu dan english. Pelbagai artikel menarik dan maklumat untuk ibu bapa dan anak terdapat di dalam blog ini.



Kalau korang nak tahu lagi, motherhood.com.my merupakan portal membeli belah produk bayi dan bersalin No.1 di Malaysia berdasarkan analisis google dan survey yang telah dijalankan. Ia sentiasa berusaha memenuhi pasaran Malaysia dengan menawarkan harga yang sangat kompetitif melalui tawaran dan promo yang menarik ke atas pelbagai produk dan jenama.

Bercakap tentang tawaran dan promo menarik, Jom kita tengok apa yang menarik sedang berlangsung di motherhood.com.my sekarang ini.


Mother's Day deals



Pigeon Online Sale



Best Seller Campaign


Motherhood.com.my First Anniversary Grand Sale
10 super deal everyday from 29th May 2017 to 3rd June 2017


Dan pelbagai lagi tawaran menarik untuk semua amazing moms di Malaysia.

Menarikkan tak? Cik Ila pun tak nak lepaskan peluang ni. Kalau korang pun macam Cik Ila, jom kita ke motherhood.com.my sekarang. Jangan tungu-tunggu lagi ye. Sebab semua yang anak-anak perlukan ada di motherhood.com.my. 



Post a Comment

2 Comments

  1. Menarik...

    Nanti nk try beli kat motherhood ni..banyak sgt barang baby yg berpatutan..

    ReplyDelete
  2. menarik ni. boleh la nnt tinjau2 brg utk ank buah. hehe

    ReplyDelete