Si Dia Comel! Part 1

Hehehe.. aku baru je dapat ni. Sajer nak kongsi tentang suami kesayangan aku ni. Aku sengaja buat dua part sebab suka2.

Ada beberapa fakta menarik pada aku utk dikongsikan mengenai si dia. Pada sesiapa yg tak berapa nak berkenan utk baca, sila jangan teruskan pembacaan. Sebab anda akan muntah hijau sebab tak sanggup baca ayat2 menjelikkan ini. Terima Kasih.

+ Si Dia comel bila cium pipi ku sambil cakap "abang sayang ayang" atau "love you, ayang".
+ Si Dia comel bila baring dan berguling ke arah ku sambil merengek manja "ayang, abang demam" sambil bedik-bedikkan mata minta dibelai. Comel betullah suami aku ni.
+ Si Dia comel bila tiba-tiba romantik bila bangun dari tidur dan berkata "ayang comel sangat bila bangun dari tidur". Kata2 ni lah yang buatkan aku bahagia dan bersemangat sepanjang hari.
+ Si Dia comel sangat bila khusyuk sangat memasak kat dapur untuk kami di dapur. Hehehe bertuahnya aku dapat suami pandai masak ni. Sedap sangat. Huhuhu rindu nak abang suapkan makan.
+ Si Dia comel bila mengadu kat aku "ayang, potonglah kuku abang ni... dah panjang lah" Hehehe.. bermakna sangat bila dia suruh aku buat benda2 kecil macam ni. Terasa diperlukan sangat.

Hehehe.. tunggu untuk next part ye....

Post a Comment

0 Comments