Membebel

Mesti gabra kejap bila tengok title untuk post kali ni kan....

Sebenarnya, sejak kebelakangan ini, aku semakin perasan yang cik Razaleigh, suami kesayangan aku ni semakin kuat membebel. Kalau dah mula tu.... Ya ampun.... punya lah lama dia nak berhenti. Hehehe... aku tulis post ni sebab dah panas telinga kena bebelan dia lebih dari setengah jam malam tadi. Salah aku jugaklah, mengada-ngada terlebih. Sampai panas telefon kat telinga, sudahnya aku dengar guna loudspeaker je.

Aku pulak, kalau bab lawan mulut ni memang kalah habis. Tak pandai langsung. Lagi pulak, kalau orang cakap sekali bukannya nak dengar. Kadang2 tu macam masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Tabiat buruk dari kecil.

Maafkan saya ye abg. Saya tahu, walau apa pun sikap buruk saya, abang tetap sayang pada saya. Terima kasih di atas segala teguran dan nasihat abang.

KATA HATI SAYA: Kesian suami aku, kesihatannya tidak berapa baik hari ni. Badannya lemah dan cirit birit. dengar suaranya terasa lemah sangat. Pergilah klinik wahai suamiku (dia memang takut sangat kalau disuruh ke klinik). Ibu di sini sentiasa mendoakan kesejahteraan abah. Love you so much.

Post a Comment

2 Comments

  1. hachi..
    sabar ya..
    tp hachi ok lg leh relax je..
    kalau irma dah nangis bile hubby tegur n marah..
    hehehe cepat sedih ni budak sorg ni..
    tambah ngandung ni la hai..
    lg la..

    ReplyDelete
  2. Irma,
    kita ni sensitif sbnrnya.
    cepat merajuk dan menangis kalau kena tegur atau marah ngan hubby. Mula2 dia panik gak bila nangis tapi lama2 dia dah masak ngan perangai isteri dia ni.
    Kalau kena marah sbb kita sengaja cari pasal. Tahan telinga je lah.
    Betullah Irma, sejak mengandung ni makin sensitif. So hubby pun lembut sikit...

    ReplyDelete