Drypers Quality Story

Assalamualaikum.

Salah satu iklan CPUV terbaru yang saya terima dari Nuffnang adalah Drypers Quality Story. Siapa yang dah jadi parents mesti lah kenal dengan jenama Drypers ni. Yang belum jadi parents pun mesti tahu juga sebab banyak terdapat kat pasaraya dan juga kedai-kedai. Heheheh.. Tq Nuffnang.

Alfeey dari lahir lagi memang guna Drypers. Mamat ni ngada-ngada tau. Kulit dia tak tahan dengan jenama yang lain. Ada sekali guna jenama **** habis kena ruam. Lepas tu memang saya tak pernah tukar lagi.


Sekarang ni dia pakai saiz M. Kalau saiz L besar sangat. Tak de lah nampak montotnya gelebeh :)

New Drypers Wee Wee DRY with 4 Botanical Extracts (Aloe Vera, Chamomile, Olive Extracts and Vitamin E) helps to moisturize and rejuvenate baby’s skin, keeping baby’s skin clean, healthy and comfortable.
New Flexi-Tape™ is easy –to-fasten and allow multiple refastening.
Drypers Wee Wee Dry comes with fun, stylish & fashionable backsheet design.

Selalunya saya bekalkan 6 keping ke taska. Dan selalunya juga akan ada lebih 2 atau 3 bila balik. Itu bergantung pada keadaan lah. Ikut juga berapa kali Alfeey poo poo.


Ok..kalau nak peluang untuk menang hadiah up to RM12000 dari Drypers.....jom join contest "How have you change?" Tell Drypers your story ok....

Anda sudah?
Saya belum :)

Enjoy your Ramadhan.

Post a Comment

1 Comments

  1. rajin join..
    kita ni lom reti2 nak ngetest wat gini tuk nuffnangs..hehe..macam blur2 lagi.

    cumel hafeey..=p

    ReplyDelete