MOMMA® Pregolact™: Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung


Entri kali ini, Cik Ila nak bercerita tentang MOMMA® Pregolact™. Iaitu susu untuk ibu mengandung dan ibu yang sedang menyusu. Sebagai ibu yang menyusu anak, Cik Ila perlu mengambil makanan yang berkhasiat bagi memasti susu yang diterima oleh anak turut berkhasiat. Selain daripada itu Cik Ila juga perlukan milk booster bagi merangsang pengeluaran susu. Maklumlah, bila anak dah mula makan solid, minum susu pun main-main je. Bila dah macam tu, demand makin kurang dan susu pun drop. Tapi ada masa dia nak susu je, mula lah omma ni mengelabah.

Sebab tu, Cik Ila sentiasa nak cari makanan atau minuman yang boleh dijadikan sebagai milk booster bagi merangsang pengeluaran susu.

Alhamdulillah, dah seminggu Cik Ila mengambil produk ini. Produk berkualiti premium susu kambing tanpa krimer dan rendah lemak sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung sangat memenuhi citarasa Cik Ila.

Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung

Apa itu MOMMA® Pregolact™

MOMMA® Pregolact™ adalah produk susu bernutrisi yang diformulasi dengan Activ-4 Plus™ yang dikhaskan untuk ibu hamil dan menyusu yang mementingkan kecantikan, kesihatan, tenaga ekstra, perkembangan otak bayi yang baik dan meningkatkan kuantiti dan kepekatan susu badan (milk booster). Sebagai susu untuk ibu mengandung dan milk booster, ia dapat membantu ibu hamil untuk kekal sihat dan cergas dan dapat membekalkan nutrisi yang lengkap buat anak di dalam kandungan atau anak yang disusui. Di samping dapat meningkatkan dan memekatkan susu ibu.

Keistimewaan MOMMA® Pregolact™

MOMMA® Pregolact™ diperbuat daripada Formulasi RAHSIA dan TERKINI daripada campuran 12 bahan SEMULAJADI termasuk bahan-bahan sunnah yang berfungsi membekalkan nutrisi yang lengkap bagi memenuhi keperluan ibu dan bayi. 5 dari 12 bahan semulajadi yang digunakan telah TERBUKTI BERKESAN sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung, dapat membantu meningkatkan kuantiti dan menambah kepekatan susu ibu. MOMMA® Pregolact™ terkini diformulasikan dengan advanced formula iaitu:-8

✔ PureMilk™
✔ Tiada gula
✔ Tiada krimer
✔ Rendah lemak
✔ Bahan-bahan semulajadi
✔ Penggunaan untuk 30 kali (1 bulan)

Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung

Memahami keperluan dan masalah yang sering dihadapi oleh wanita yang ingin hamil, ibu mengandung dan menyusu, susu dari formula gabungan bahan ektraks semulajadi iaitu Zaitun, Kismis, Omega 3, Delima, Buah Tin, Habatus Sauda, Susu Kambing, Kurma, Madu, Safron, Inulin (prebiotic) ini disahkan Halal Jakim dan lulus KKM sangat berkhasiat sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung.

Kesan semulajadi dapat dirasakan jika diamalkan berterusan selama 7 hari. Selain diperkaya dengan pelbagai nutrisi dan tidak berbau hamis. MOMMA® Pregolact™ didatangkan dalam dua perasa hebat iaitu Vanilla Bliss dan Coklat sesuai bagi ibu hamil yang menghadapi masalah dalam mencari susu untuk ibu mengandung yang sesuai.

MOMMA® Pregolact™CoklatMOMMA® Pregolact™Vanilla Bliss

Khasiat MOMMA® Pregolact™ buat Ibu Hamil dan Menyusu

1. Menaikkan HB
2. Kurang alahan (morning sickness)
3. Menghilangkan rasa letih, lesu dan penat
4. Anak cerdas dan bijak
5. Meningkatkan perkembangan otak
6. Mengelakkan sakit pinggang dan kejang kaki
7. Merawat stress
8. Merawat masalah kulit kepala gatal atau rambut gugur
9. Meningkatkan imunisasi badan
10. Kulit ibu dan bayi, cantik dan halus
11. Penggalak susu ibu atau milk booster
12. Mengurangkan masalah kulit kering atau eczema
13. Mengurangkan risiko demam kuning
14. Tenaga ekspress buat ibu yang sering kepenatan

Dengan khasiat-khasiat ini, ibu-ibu hamil digalakkan untuk mengambil susu untuk ibu mengandung ini sebagai makanan tambahan harian kerana ia baik untuk ibu dan bayi dalam kandungan.

KOMEN CIK ILA

Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung


Benarkah MOMMA® Pregolact™ boleh bertindak boleh bertindak sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung? Jawapan Cik Ila adalah 7 hari diperlukan untuk Cik Ila dapat rasakan perubahan dari segi kualiti dan kuantiti susu. Cik Ila yakin dengan khasiat MOMMA® Pregolact™ sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung. Cik Ila suka dengan rasa Vanilla bliss kerana rasanya yang sedap dan langsung tiada rasa atau bau hamis. 

MOMMA® Pregolact™ baik untuk tenaga ... bagi ibu yang bekerja dan ada anak kecil yang menyusu badan sepenuhnya serta dua anak lain yang sangat aktif dan lasak, sememangnya Cik Ila akan cepat penat. Dah mejadi rutin harian kena bangun seawal 4 pagi untuk uruskan keperluan harian sebelum pergi kerja dan kena pula memandu dalam keadaan jalan yang sesak serta melakukan tugas hakiki di tempat kerja. Balik rumah saja, tenaga dah habis. Hari pertama ambil MOMMA® Pregolact™, Cik Ila rasa macam ada tenaga tambahan pulak. Masih boleh bertahan di pejabat dan di rumah. Rasa penat ini langsung tidak mempengaruhi pengeluaran susu Cik Ila. Memang MOMMA® Pregolact™ susu premium yang sesuai sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung.

MOMMA® Pregolact™ dapat memekat susu ... biasanya bila kita pam susu, aliran susu yang keluar pada permulaan agak cair. Tetapi dengan MOMMA® Pregolact™, susu menjadi pekat. Sebelum ni Cik Ila sediakan 4 - 4.5 oz untuk satu hidangan bagi Aleena. Sekarang, Aleena hanya minum dalam 3-3.5 oz saja. Sayang pula susu yang dia tak habiskan tu. Malam pun dia bangun tak sekerap sebelum Cik Ila mencuba MOMMA® Pregolact™. Susu pekat menjadikan Aleena cepat kenyang dan tidur lena. Memang MOMMA® Pregolact™ susu premium yang dapat pekatkan susu dan sesuai sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung.

MOMMA® Pregolact™ dapat meningkatkan kuantiti susu ... Cik Ila hanya pam susu sebanyak dua sesi di tempat kerja. Cukup untuk bekalan esok hari. Di rumah atau bila ada bersama, Aleena lebih suka direct feeding. Ada kala kuantiti susu akan drop sikit, lebih-lebih lagi bila nak period ataupun bila Cik Ila stress dengan beban kerja seharian. Selepas mengambil MOMMA® Pregolact™, kuantiti susu yang Cik Ila perolehi tidak lagi menjadi masalah. Setiap hari mencukupi untuk hari yang seterusnya dan Cik Ila boleh buat stok untuk simpanan. Sekarang Cik Ila dah yakin MOMMA® Pregolact™ susu premium yang dapat pekatkan susu dan menambah pengeluaran susu sebagai milk booster.

Selain daripada itu, Cik Ila juga dapat rasakan yang rambut Cik Ila semakin kurang gugur. Aleena pula semakin aktif dan lasak. Bahu Cik Ila yang dah lebih dua minggu terasa sakit lenguh juga dah baik. Yang ni memang Cik Ila tak perasan langsung sakit dan lenguh tu hilang. Yang pasti selepas Cik Ila mengambil MOMMA® Pregolact™, ia hilang.

Tapi kena ingat ye ibu-ibu kat luar sana, ini hanyalah pendapat peribadi Cik Ila sahaja selepas mengambil MOMMA® Pregolact™ ini. Kesan ke atas setiap individu adalah berbeza. Untuk badan terus menghasilkan lebih banyak susu, kita kena kerapkan penyusuan sama ada direct feeding atau pun pam. Paling penting kena pastikan kita minum sekurang-kurangnya 3 liter sehari.

Bagi ibu-ibu yang masih mencari makanan atau minuman tambahan berkhasiat yang boleh dijadikan milk booster dan sesuai sebagai susu untuk ibu mengandung, korang boleh mencuba MOMMA® Pregolact™.

Heroes are not made, They are breastfed

Antara testimoni-testimoni berjaya MOMMA® Pregolact™ sebagai Milk Booster  

MOMMA® Pregolact™: Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung

MOMMA® Pregolact™: Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung

MOMMA® Pregolact™: Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung

MOMMA® Pregolact™: Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung

MOMMA® Pregolact™: Milk Booster & Susu Untuk Ibu Mengandung

Untuk maklumat lanjut mengenai MOMMA® Pregolact™ boleh layari facebook dan website MOMMA®: 


Untuk testimonial boleh layari http://bit.ly/testimonialMOMMA

Atau terus ke kedai beralamat: 

MOMMA® Industries Sdn Bhd, 
No 6-25-3, Tingkat 2, Jalan Medan Pusat Bandar 8A, 
Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor 

Hotline tempahan: 016-923 6962 / 016-924 6962 

Google Map / Waze: Momma Club 


Post a Comment

1 Comments

  1. Did you know that you can shorten your urls with LinkShrink and make cash from every visitor to your shortened links.

    ReplyDelete