Lazada Shopathon Blogger Contest


Hai semua. Cik Ila dalam mod SUPER EXCITED ni. Ok... ni nak bagi tau..... Lazada Shopathon Sale will take place on 27 September 2018. 1 hari je. Jangan terlepas untuk nikamati diskaun sehingga 90% dari pelbagai jenama.

Alright... bercakap pasal jenama atau brand pilihan. Setiap orang mesti ada favorite brand sendiri. Lebih-lebih lagi bila shopping online. Kita mesti nak cari brand yang boleh dipercayai. Selalunya kalau shopping di Lazada, 3 brand utama yang menjadi pilihan Cik Ila...

1. Huggies 


Diaper Huggie memang best. Buat masa sekarang Aleena pakai  Huggies Dry Pants Saiz L. Selesa dan tak mudah leaking. Sejak pandai memilih apa yang dia nak pakai, kalau Cik Ila bagi dia pakai brand lain memang dia reject. Kebiasaannya beli Super Jumbo Pack sebab lebih jimat. 

2. SanDisk


4 produk Sandisk yang Cik Ila guna - micro SD Card untuk phone, SDHC Card untuk kamera, flash drive untuk simpan dokumen kerja dan peribadi dan OTG untuk simpan gambar-gambar dan movies yang Cik Ila dowload. 100% puas hati.

3. Photobook Malaysia


Photobook paling best. Abadikan gambar-gambar dalam bentuk buku atau lain-lain sebagai kenangan. Nak dapatkan harga murah selain dari photobook apps, boleh  cari di sini. Berbaloi-baloi.

so, are you ready to Shopathon Sale? Klik... klik... klik... to Lazada store ok.



Post a Comment

2 Comments

  1. Good luck, cikna pun join jgk...😘😍

    ReplyDelete
  2. Tahniah!
    Alhamdulillah kita bertuah.
    Selamat bershoppinglah ya

    ReplyDelete