Gamit Kenangan Solekan Pertama Anda menerusi Lazada Super Beauty Day


Gamit Kenangan Solekan Pertama Anda Bermula Dengan Hanya RM1 menerusi Lazada Super Beauty Day

Kekalkan keanggunan anda dengan tawaran produk kecantikan terbaik yang berlangsung selama satu hari sahaja!



Semua penggemar produk kecantikan tentu sekali dapat mengingati #MyFirstBeautyMoment masing-masing. Sama ada secara menyorok-nyorok mencuba alat solek ibu anda atau kakak anda, atau melaram habis-habisan untuk persembahan konsert di sekolah, setiap wanita sedar betapa hebatnya perasaan yang dialami apabila mereka kelihatan cantik dan berasa seronok. Lazada ingin membantu anda menghidupkan semula dan mencipta detik kecantikan anda itu menerusi jualan Lazada Super Beauty Day yang julung kali diadakan pada 10 Oktober 2018 ini!

Super Beauty Day merupakan acara kecantikan dalam talian yang terbesar di Asia Tenggara. Acara tersebut berlangsung merentas Malaysia, Filipina, Singapura, Vietnam, dan Thailand, dengan penglibatan lebih 600 stor jenama terkemuka dan lebih 80,000 peniaga yang menjual produk kecantikan. 

Kekalkan Keanggunan Anda  Supaya Sentiasa “On Fleek”!

Nikmati tawaran, promosi dan baucar yang menakjubkan bagi produk kegemaran anda apabila anda membeli-belah di Lazada pada Super Beauty Day! Mulai 8 Oktober, dapatkan baucar kolektibel berjumlah sehingga RM150,000 pada halaman produk dan rebutlah baucar tersebut sebelum orang lain! Anda juga boleh mula previu tawaran dan menambah produk ke troli anda, dan anda hanya perlu membuat bayaran pada 10 Oktober. 

·        Tawaran Hebat Berjenama
Pastikan anda menyemak aplikasi Lazada anda setiap 2 jam mulai jam 12AM untuk menikmati diskaun terhadap pelbagai jenama termasuk Urban Decay, Nivea, Olay, Origins, Shiseido, Eucerin, Neutrogena, dan Clinique!

·        Jualan Hebat
Nikmati jualan hebat eksklusif oleh Watsons dengan diskaun sehingga 80%! Alami tawaran serendah RM1 semasa Super Beauty Day pada pukul 12am, 9am, 2pm dan 7pm! Lihat produk yang ditawarkan dalam slot masa yang akan datang dan tekan butang “Remind Me” agar anda dapat menerima push notification sebaik sahaja jualan bermula!

·         “Slash It”
Kurangkan harga produk yang dipaparkan daripada pelbagai jenama seperti Biotherm, Klairs, CosRX, dan Nivea sehingga serendah RM0.99! Hanya tekan butang “Slash it” bersebelahan dengan item yang anda mahu, kemudian tekan “Invite Your Friends To Slash”, dan “Get it” apabila jumlah pengurangan yang dikehendaki telah berjaya dicapai.

·        Kaedah Lain untuk Kelihatan Menawan
Terus memerhatikan lebih banyak tawaran hebat seperti ‘Beli 1 Percuma 1’, pembelian pukal (bundle buys) dan hadiah bersaiz penuh percuma dengan pembelian.

Jangan lupa berkongsi detik kecantikan anda menerusi platform media sosial anda menggunakan hashtag yang berikut! 
#LazadaSuperBeautyDay
#MyFirstBeautyMoment
#LazadaXX

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai Super Beauty Day, kunjungi www.lazada.com.my dan juga laman media sosial Lazada.


###

Untuk pertanyaan media, sila hubungi:

Lazada Malaysia
Farah Zulkefly
+6012 334 4885

Text100 Malaysia
Cassandra Tan / Berlina Doyou

+603 2282 2152

Post a Comment

1 Comments